6. juli 2012

Ømme ben

I dag er mine ben ømme og tunge allerede. Det bliver nok værre i morgen. I morges var jeg ude og løbe (det er faktsik 3. morgenløbetur på en uge) alene, og jeg synes at jeg fik rimlig god fart på i de sidste løbeintervaller. Det blev til ca. 3 km (på 20 min. Det kunne have været gået hurtigere, men mine ben er lidt længe om at komme igang om morgenen), så jeg er da helt klart på vej mod mit første mål på 5 km.
Cykelturen her til morgen var lidt hårdere end den plejer at være, for der var nemlig modvind. Jeg har efterhånden vennet mig til de bakker jeg skal op ad, men når det blæser, synes jeg godt nok at det er hårdt.

I eftermiddag skal jeg ud og sejle kajak på Amager strand med en veninde, hvis altså det holder op med at regne. Det håber jeg det gør, for jeg har faktisk glædet mig rigtig meget til at prøve det igen. Ellers står den nok på badminton i Nørrebrohallen.

Hav en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar