4. juli 2012

Vidunderet

Jeg har købt en saftpresser. Jeg fik den hjem i mandags, selvom den skulle have været kommet fredag (pakkeposten går altid helt galt herhjemme, og de kan vist ikke rigtig finde ud af at ringe på porten). Nu er den her i hvert fald, og det er lidt af et monstrum. Heldigvis er den også rigtig godt, så den er al den plads den optager værd.
Den æder grøntsager og frugt med skræl og evt. kernehuse og det hele, og laver det om til dejlig juice og saft. Jeg kan slet ikke vente med at prøve alle mulige obskure kombinationer af mest grøntsager. Jeg synes at det er nemt nok at spise frugt, især fordi vi har en frugtordning på arbejdet, så der altid er skyllet frisk frugt. Derimod, synes jeg at det kan være lidt svært at få spist nok grøntsager, så jeg tænker at dette måske er løsningen. Når jeg finder nogle gode kombinationer (som ikke er så indlysende) skal jeg nok dele dem med Jer.

Nu vil jeg hoppe i seng, jeg har været tidligt oppe, og jeg kom alt for sent i seng i går. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar