4. juli 2012

Morgenstund har guld i mund.

Hold op hvor er det en smuk morgen! Endnu en. Jeg synes vi har haft en del af de pæne de sidste par dage, og det giver mig bare fornyet energi. Jeg synes i hvert fald at det er rarere at stå op til en solståle end end regnbyge. Jeg vil egentlig bare lige hurtig "tjekke" ind. Jeg er så godt som på vej på arbejde, skal bare lige have pakket tasken og så er jeg stort set ude af døren. Her til morgen har jeg været ude og løbe 20 minutter, med et nyt interval. Det gik rigtig fint. Jeg løb alene, og jeg fik faktisk presset mig selv til at løbe lidt hurtigere end jeg plejer. Jeg synes det er lettere at overskue når det er gå/løb intervaller, så kan man lige nå at få pusten inden man skal løbe igen, og derfor kan jeg i hvert fald give mig lidt ekstra.
Det går støt og roligt mod mit mål om de 5 km, men jeg ved ikke hvor lang turen i dag var. Min RunKeeper-app vil ikke rigtig måle ruten precist, så jeg må selv ind og måle den på nettet et sted.
Jo, og så har jeg købt en ny ting, som nok skal gøre det lidt lettere at træffe det sunde valg, især om morgenen.

Hav en fantastisk solskinsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar