2. juli 2012

Godmorgen

Ja, jeg ved godt at det er mere end et par dage siden jeg har skrevet noget her. Det skyldes ganske enkelt, at det går rigtig dårligt med den sunde livsstil i weekenderne. Jeg har i denne weekend været til fødselsdag hos min mormor, hvor der som altid var god mad og kage. Og vin. Lørdag gik jeg helt sukkerkold midt i mit projekt, og så måtte jeg bare have noget chokolade. Forbandet være den der har lagt chokolade i skabet! Søndag brugte jeg på landet hos min mor. Min lillebror og hans kæreste kom også forbi, da min mor havde inviteret på hyldeblomst-pandekager. De var rigtig lækre, og blomsterne giver en frisk smag af sommer! Hendes opskrift kan findes her. De er ikke sunde som sådan, men det er mad man bliver glad af. Til aften fik vi lækre ostepølser og nyopgravede kartofler fra min mors have. De første i år. De var helt ekstremt gode, og jeg kunne ikke dy mig for lige at komme lidt smør og salt på. Det hører sig til.
Tilgengæld for det madorgie weekenden har været, har jeg faktisk været aktiv. Jeg cyklede hele vejen ud til Amager i fredags, jeg slæbte en masse ting til og fra loppemarked i lørdags. I går skulle min mor og jeg rydde ud i alle de ting vi har opmagasineret i kasser fra dengang vi flyttede fra vores rækkehus for omkring to år siden. Det var hårdt, og vi fik da løftet en masse tunge ting, så det tælle helt sikkert også lidt med.
Her til morgen var jeg ude og løbe tyve minutter. Det er helt fantastisk at løbe om morgenen (når man vel at mærke har fået tøjet på og er kommet ud af døren. Det er ikke så fantastisk når man skal stå op) og det er så fedt at der er så stille inde i byen og der stort set ikke er nogen biler. Jeg elsker byen, men jeg synes at det er sværer at få vejret når jeg løber om eftermiddagen end om morgenen med al den bilos der kommer i løbet af dagen.

Endnu engang en god omgang sludder for en sladder. Nu er I i hvert fald opdateret, og jeg skal nok blive bedre til at skrive løbende, istedet for at smide en halv uge ud af gangen.

Hav en fantastisk dag og nyd solskinnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar