20. juni 2012

Dag 2 - Mere protein

Maden i dag er lidt bedre planlagt end dagen i går var. Den blev lidt hektisk, og vi fik først spist aftensmad ganske sent.

Til morgen fik jeg i dag en del mere end i går (som sagt, bedre planlægning), og den stod på smilende æg, fedtfattig bacon og yoghurt naturel.

Frokosten sørgede jeg også for, og jeg har spist pandekage lavet af havre, æg og fromage frais hertil en lakserulle med citroncreme af quark, citronskal og citronsaft. Det var noget mere inspirerende end gårsdagens frokost.

Til aftensmad fik vi noget der skulle forestille Kylling teryaki. Det var MEGET underligt. Vi spiste stort set ingenting af det. Det var på ingen måde værd at fotografere, og opskriften synes jeg heller ikke der er nogen grund til at dele. Men, jeg vil så sige, at de samme ingredienser kunne have være blevet til et lækkert måltid, havde man brugt en anden fremgangsmåde.

Dette indlæg skulle have været posted i går, men jeg havde simpelthen en så dårlig dag, at jeg bare smed mig i sofaen og surmulede da jeg kom hjem. Jeg var centimeter fra at blive kørt ned sammen med to andre cykelister af en kvindelig billist, der ellers mente at hun havde set sig for. Ligegyldig omgang med andres liv gør mig vred, og så kan det godt tage et stykke tid at komme ned på jorden igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar