27. juni 2012

Sikke en weekend

Der har været tusinde ting jeg har skullet i de seneste dage, hvorfor der heller ikke har været nogle opdateringer overhovedet herinde. Jeg skal nok blive bedre til blogger-diciplin når jeg kommer ordentlig igang.

For at I kan følge med, skal jeg ikke længere kun spise protein, heldigvis. Det blev lidt kedeligt i længden, og nu spiser jeg en langt mere varieret kost. Det betyder at jeg spiser både frugt og stivelsesholdige kulhydrater igen, og det er dejligt. Mængderne er dog ikke helt de samme som før, ellers ville det næppe heller give noget resultat ;-)

Efter der nu er gået lidt over en uge, mærker jeg ikke rigtig nogen forskel mht. øget energiniveau eller noget i den retning. Dette tilskriver jeg dog det faktum, at jeg både privat og på arbejdet har haft en del mere at se til end sædvanlig. Lige så snart hverdagen på arbejdet bliver normaliseret og mit projekt herhjemme er overstået, bliver det sikkert meget bedre. Jeg har også fået sat mig et mål at træne efter, og da jeg har lovet Jer et indlæg om motionsplanen, får I det i morgen.

Her får i et billede af min morgenmad fra weekenden, som jeg brugte hos min mor på landet. Der er intet bedre end egen høst!

Weekenden hos min mor stod dog, desværre, ikke kun på sund og nærende mad. Min lillesøsters fødselsdag skulle fejres, og her kom jeg nok til at tage et stykke kage for meget.
Lørdag var vi hos venner til Sankt Hans, og også her var maden og desserten for god til at sige nej til. Så jeg må lægge mig grundigt i selen de næste uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar