19. juni 2012

"Jeg er så glaaad for min cyyykeel"..

Det er sådan jeg kommer omkring. Jeg kunne ikke leve uden den, og jeg synes det er så fedt at man kan snige noget motion ind når man bare skal fra A til B. Jeg cykler på arbejde hver dag, og selvom der kun er små 6 km, bliver det alligevel til en tur på 45 minutter sammenlagt hver dag, og 60 km på en uge. Hver uge. Jeg er meget mere frisk når jeg når jeg har cyklet på arbejde, og når jeg kommer hjem, er jeg stadig fyldt med energi.

Jeg følges med to af pigerne fra arbejde både om morgenen og om eftermiddagen, og på den måde, bliver turen også hyggelig.

Det er selvfølgelig sjovest at cykle når det er godt vejr, men jeg har investeret i et ordentligt regnsæt (Nørd!) så jeg også kan cykle de dage hvor den Danske sommer viser sig fra den mindre kønne side.

Det blev lidt til en sludder for en sladder, men pointen er, at jeg elsker min cykel, og den frihed den giver som transportmiddel. Hav en fantastisk dag, og nyd solskinnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar