13. juni 2012

Velkommen

Denne blog kommer til at handle om to ting. Mad og træning.


Jeg elsker god mad! Desværre elsker jeg det lidt for meget, og det har fået konsekvenser. Det sidste halvandet år har jeg taget ca. 15 kg. på. Det er sådan kommet lidt snigende, men nu kan jeg ikke passe noget af mit sommertøj fra sidste år, så nu skal der ske en forandring! Så nu bliver fløden skiftet ud med fromage frais med lavt fedtindhold, og der skal grøn mad på menuen.


Heldigvis elsker jeg også at træne. Eller i hvert fald den følelse jeg har i kroppen bagefter. Det eneste svære er at komme igang. Men for en gangs skyld er jeg yderst motiveret for denne ændring. Så jeg skal tale med min træningsvejleder, og have sammensat et træningsprogram der rykker og som strammer op alle de rigtige steder (læs: Alle steder). 


Det er uden tvivl træningen jeg får det lettest med, for maden, den bliver svær at undvære. 


Jeg håber I vil dele ud af de råd og erfaringer I måtte have, og at nogen måske vil finde inspiration til at nå deres mål her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar