23. juni 2012

Dag 4 - Sidste proteindag

Et noget forsinket indlæg, men I får det alligevel.
Denne dag fik vi det bedste morgenmad vi har fået hele ugen. Røræg af et æg pr. person, og en lille smule yoghurt. Dertil lufttørret mager skinke og en lille skål yoghurt. Det var virkelig lækkert, og jeg synes slet ikke at jeg kunne mærke at jeg er på kostomlægning (hvis man ser bort fra at jeg ellers ikke spiser morgenmad).
Til frokost fik jeg klidpandekage med tunmousse af tun i vand, salt, peber, citron, lidt løg og fromage frais. Pandekagerne havde vi lavet dagen i forvejen, og det gjorde slet ingen forskel. De smagte lige så godt som hvis de var friske.
Aftensmaden bød på laks med karrycreme, lavet af "fedtfri" yoghurt. Det smagte dejligt, men jeg synes at den blev lidt kedelig uden noget som helst tilbehør.
Det var jo så også sidste dag hvor kosten kun skulle bestå af protein, så jeg glæder mig rigtig meget til i morgen hvor jeg igen må spise nogle mere normale fødevarer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar