20. juni 2012

Dag 3 - Stadig protein

Her på 3. dag, synes jeg godt nok det er ved at blive lidt kedeligt. Jeg savner grøntsager og salat. Men morgenmaden kunne jeg sagtens vænne mig til.

Til morgen har jeg i dag spist havreklid-pandekage og yoghurt. Jeg har aldrig været fan af yoghurt, eller syrnede mælkeprodukter generelt, men nu er jeg ved at blive ret vild med yoghurt naturel. Det kunne jeg sagtens spise meget mere af. Jeg synes også at det til andet madlavning kan udgøre et ganske godt alternativ til creme fraiche, især hvis man skal lave sådan noget som kyllinge- eller tunsalat.

Min frokost var i dag lidt kedeligt. Det var til gengæld meget nemt at lave. Jeg fik et hårdkogt æg og tre skiver magert kogt skinke. Med masser af peber på.  De serverede farsbrød i kantinen, og det duftede bare SÅ godt, men jeg overlevede, og faktisk var det ikke ret slemt.

Til aften har vi fået omelet lavet af to æg og to spsk. yoghurt eller fromage frais pr. person. Hertil kogt kyllingebryst skåret i små tern. Vi brugte et til tre personer, og vi blev allesammen mere end mætte.

I morgen er det den sidste protein-dag, og fra på fredag kan jeg igen spise mere varieret. Jeg synes at jeg har været lidt træt i dag, hvilket godt kan have noget med kosten at gøre, men jeg er heller ikke helt sikker på om jeg får sovet nok for tiden. Det vil jeg dog rette op på i dag, og smutte tidligt i seng. Vi skal nemlig løbe i morgen tidlig.

Godnat og sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar