15. juni 2012

Hverdagstræning

Som sagt, kan jeg godt lide at træne. Selvom jeg er ved at dø mens det står på, så har jeg det bare så godt bagefter. Men jeg synes det er så svært at tage sig sammen til at tage ned i træningscenteret eller snørre løbeskoene... Men så er det jo godt at man kan udnytte den motion man i forvejen får i hverdagen. Jeg har et stillesiddende arbejde på kontor, men det betyder ikke at jeg ikke får rørt mig. Hvis jeg f.eks. skal printe flere ting, printer jeg en ad gangen og henter dem enkeltvis. På den måde får jeg rejst mig fra stolen mange gange i løbet af dagen. Jeg udnytter også enhver mulighed for at gå op og ned af trapperne, så jeg går rundt til mine kollegaer hvis jeg skal spørge dem om noget istedet for at ringe, på den måde får jeg gået en del, og ballerne eeeelsker trapper!


Udover de ovennævnte "motionsformer" cykler jeg til og fra arbejde hver dag. Jeg synes det er en rar måde at få en times motion på, for det er tid jeg ikke mærker jeg bruger. Det tager mig den samme tid at komme på arbejde på min cykel, som hvis jeg skulle tage med den offentlige transport. Og det er billigere. Så derfor vælger jeg cyklen så mange dage om året som muligt.


Hvordan holder I jer igang i løbet af dagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar